Siapa Kami ??

Welcome to our blog...we love beauty, we all love BEAUTY, am I right?... so let's have a beautiful, healthy and gorgeous with our SUPERBRAND product..PREMIUM BEAUTIFUL + others!!

Thursday 7 July 2011

Foot Detox Hari Pertama

 Hitam & berminyak selepas ditanggalkan pagi tadi..
 

Bahan Utama

natural bamboo extract powder, natural mineral fine powder, tourmaline, trace elements, chitin, vitamin C, vitamin E, orange essential oil, loquat leaves, etc (natural plants)



temapat pemakaian selama 6-8 jam.. 

Kalau kita nak menjual mesti la cuba sendiri dulu kan.. so saya memang teruja nak mencuba kerana nak merasa sendiri betul ke tidak dakwaan produk ini bahawa ia menarik toksin di dalam badan kita melalui kaki untuk dikeluarkan. 

Setengah jam lepas saya pakai di kedua belah kaki saya, mulai terasa denyutan macam sesuatu di tarik dari bawah tapak kaki. bagi yang kurang sensitif mungkin tak terasa tapi bagi saya memang terasa seperti sesuatu ditarik keluar di tapak kaki. 

Dan waktu pagi saya bangun itulah hasilnya. Hitam, pekat dan berminyak - minyak. memang geli juga melihatnya. Alhamdullilah saya terasa sedikit ringan tapi rasanya perlu guna banyak kali baru lebih terasa pada badan. 

Untuk mencuba seperti saya smskan order anda ke nombor saya atau emailkan order anda.

012-641 7634
preciousebooks@gmail.com

No comments:

Post a Comment